Bike Forums - View Single Post - Necesito ayuda Greg Lemond Ventoux
View Single Post
Old 02-04-20, 09:24 PM
Marco 0331
Marco 0331

Marco 0331's Avatar

Bikes: Cannondale

Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 3 Post(s)
Liked 9 Times in 7 Posts
Originally Posted by francophile View Post
Possiblemente verdad, y creo que el año es '91. Mira esto tambien: https://www.bikeforums.net/classic-v...omor-bike.html

Si "Charleetho" es correcto, y el año es verdad, es casi exactamento el mismo, eh?
cierto, hay mucha similitud en ambos cuadros. Por lo pronto ya tengo una idea más clara del año de fabricación, el día de mañana voy a desarmar la bicicleta limpiar y lubricar.
Leí en un post, que al sacar la tijera u orquilla debe venir la fecha de fabricación, espero encontrar otro dato.
Estoy contento y satisfecho con la compra que realice, en verdad tengo planes de conservar la bicicleta porque tiene muchos significados
Además de ser una marca de bicicleta que ya no se producen, tiene grabado nada más y nada menos que el primer estadounidense en ganar 3 tour
Por consiguiente, es una bicicleta fabricada Amano y no en serie como la gran mayoría
Su pintura está casi intacta y perfecta y me agrada el trabajo de aerografía en el cuadro.
les agradezco mucho por su ayuda
Mañana les envío fotos de otras bicicletas que tengo
Bianchi premio rodado 27 1 1/4
Benotto aguila de tachira
Trek 94 combinación de aluminio y carbono
Saludos!!!

True, there is a lot of similarity in both paintings. For now I have a clearer idea of the year of manufacture, tomorrow I will disassemble the bicycle clean and lubricate.
I read in a post, that when you take out the scissors or hole, the manufacturing date must come, I hope to find another piece of information.
I am happy and satisfied with the purchase I make, I really have plans to keep the bike because it has many meanings
In addition to being a bicycle brand that is no longer produced, it has nothing more recorded and nothing less than the first American to win 3 tour
Therefore, it is a bicycle manufactured Amano and not in series as the vast majority
His painting is almost intact and perfect and I like the work of airbrushing in the painting.
I thank you very much for your help
Tomorrow I send photos of other bicycles that I have
Bianchi prize shot 27 1 1/4
Benotto Aguila de Tachira
Trek 94 combination of aluminum and carbon
Regards!!!

Last edited by cb400bill; 02-05-20 at 04:30 AM. Reason: Translated
Marco 0331 is offline