Go Back  Bike Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: DonkeyShow
Showing results 1 to 50 of 176
Search took 0.02 seconds.
Forum: Commuting
09-30-22, 07:34 AM
Replies: 17
Views: 315
Posted By DonkeyShow

Merino wool is the business for cold weather. Put...

Merino wool is the business for cold weather. Put some track pants on top.

or just drop stacks on ak gear from burton. Some of their waterproof lighter weight stuff should work for biking.
09-28-22, 11:27 AM
Replies: 44
Views: 710
Posted By DonkeyShow

Drunk biking is hard, I recommend shrooms.

Drunk biking is hard, I recommend shrooms.
09-28-22, 11:01 AM
Replies: 27
Views: 733
Posted By DonkeyShow

https://cimg5.ibsrv.net/gimg/bikeforums.net-vbulle...

https://cimg5.ibsrv.net/gimg/bikeforums.net-vbulletin/1600x900/f1_2004_renault_r24_fernando_alonso_rm_sothebys_27012022_3c0f198d77b1a17495204ef303be4450c3ae0730.jpg
paint reminds me of alonsos f1...
09-28-22, 04:25 AM
Replies: 31
Views: 792
Posted By DonkeyShow

That's the exact video I used. Still kinda hard...

That's the exact video I used. Still kinda hard to get it right doing it the first time ever.
09-27-22, 02:00 PM
Replies: 31
Views: 792
Posted By DonkeyShow

Took me months to get my front sora 3x working...

Took me months to get my front sora 3x working properly and in the end it came down to random luck really.
09-20-22, 10:15 PM
Replies: 18
Views: 530
Posted By DonkeyShow

Really tempted by this. Maybe ever soo slightly...

Really tempted by this. Maybe ever soo slightly too large but I dunno what I'm talking about.
09-14-22, 03:43 AM
Replies: 115
Views: 2,232
Posted By DonkeyShow

100 miles in a day > metric century in one...

100 miles in a day > metric century in one ride.
09-09-22, 08:41 PM
Replies: 6
Views: 234
Posted By DonkeyShow

Probably their website? ...

Probably their website?

https://www.specialized.com/us/en/s-works-turbo/p/156170?color=228780-156170
Forum: Road Cycling
09-07-22, 10:39 AM
Replies: 13
Views: 555
Posted By DonkeyShow

No longer interested in this bike as I said in...

No longer interested in this bike as I said in post #3. Have fun.
Forum: Road Cycling
09-07-22, 09:45 AM
Replies: 13
Views: 555
Posted By DonkeyShow

dude is a ******g loser. Let's go!

dude is a ******g loser. Let's go!
Forum: Road Cycling
09-07-22, 09:30 AM
Replies: 13
Views: 555
Posted By DonkeyShow

Someone has already been helpful, you are clearly...

Someone has already been helpful, you are clearly a ******bag. Why bother responding? Get a life you grumpy old ****.
Forum: Road Cycling
09-06-22, 11:30 PM
Replies: 13
Views: 555
Posted By DonkeyShow

Good to know, I read that the new ones have a...

Good to know, I read that the new ones have a carbon fork at least. Already got a crappy aluminum bike with thumbie brifters soo guess this is a pass. Still curious if anyone knows how old it is.
Forum: Road Cycling
09-06-22, 11:12 PM
Replies: 13
Views: 555
Posted By DonkeyShow

Anything wrong with this bike?

54" specialized allez, "very good working condition" $150
...
09-06-22, 10:57 PM
Replies: 377
Views: 9,166
Posted By DonkeyShow

Damn seems pretty fun. That's the thing with e...

Damn seems pretty fun. That's the thing with e bikes tho, it's fun but fun gets boring kinda quick. In a utilitarian sense they are useful, but I got a car for that.

I did just get a 15lb anchor...
09-06-22, 08:38 PM
Replies: 377
Views: 9,166
Posted By DonkeyShow

Is that a real thing?

Is that a real thing?
Forum: Road Cycling
09-02-22, 11:09 AM
Replies: 28
Views: 987
Posted By DonkeyShow

It's a 40 year old bike, the bad maintenance is...

It's a 40 year old bike, the bad maintenance is on me. Really should put more effort into pre ride inspections.

Tbh I was <1 minute from a downhill section where I'd be doing 35mph soo kinda lucky...
Forum: Road Cycling
09-02-22, 09:45 AM
Replies: 28
Views: 987
Posted By DonkeyShow

I had my first "crash" this morning. Was on some...

I had my first "crash" this morning. Was on some flats doing a quick shakedown and my handlebars came out the stem and I went ass over end. Thankfully only got a small scrape and was a quarter mile...
09-01-22, 11:35 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

You are rather hostile and annoying. Welcome to...

You are rather hostile and annoying. Welcome to the ignore list.
09-01-22, 11:06 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

You just don't understand shirts bro; It requires...

You just don't understand shirts bro; It requires a massive mind and is incredibly complex.
09-01-22, 11:03 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

Pockets = $100 now. Aren't you one of those...

Pockets = $100 now.

Aren't you one of those ppl who think their opinion trumps all? Hmmm...
09-01-22, 11:02 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

Arguing over clothing still I see. Get ya...

Arguing over clothing still I see. Get ya handbags out!

Larry might be onto something with the riding shirtless.
09-01-22, 04:40 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

Calm down buddy, we are only discussing shirts.

Calm down buddy, we are only discussing shirts.
08-31-22, 06:29 PM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

Soo pockets = $80. Got it, thanks.

Soo pockets = $80. Got it, thanks.
Forum: Introductions
08-31-22, 05:37 PM
Replies: 11
Views: 220
Posted By DonkeyShow

Welcome. Handful of us around here. Come down to...

Welcome. Handful of us around here. Come down to boyds for nice road biking.

Info on the big dc bike ride saulgoldie ?
08-31-22, 12:27 PM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

I bought $300 jeans this month, I love expensive...

I bought $300 jeans this month, I love expensive things. Who is angry? Lol ******g weirdo.
08-31-22, 11:46 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

But half of them in the Rapha sale link you...

But half of them in the Rapha sale link you yourself posted are $90+ soo....?
08-31-22, 05:48 AM
Replies: 613
Views: 13,909
Posted By DonkeyShow

pockets = $90

pockets = $90
08-30-22, 12:59 PM
Replies: 103
Views: 2,147
Posted By DonkeyShow

Article about some girl seeking attention over...

Article about some girl seeking attention over Twitter comments. The guardian is terrible.
08-30-22, 07:10 AM
Replies: 77
Views: 1,583
Posted By DonkeyShow

Ride it 5 times. It will get easier.

Ride it 5 times. It will get easier.
08-27-22, 06:42 AM
Replies: 107
Views: 2,515
Posted By DonkeyShow

It's fun and better than doing leg day.

It's fun and better than doing leg day.
08-25-22, 09:27 PM
Replies: 22
Views: 500
Posted By DonkeyShow

I've been looking for a rear mavic cosmic expert...

I've been looking for a rear mavic cosmic expert serie 6000 to make my bike match. I dunno if rare or not I'm just never gonna find one.
Forum: Road Cycling
08-24-22, 04:56 PM
Replies: 103
Views: 2,510
Posted By DonkeyShow

Go on...internet is full of tough guys soo this...

Go on...internet is full of tough guys soo this should be good. :lol:
Forum: Road Cycling
08-20-22, 12:29 PM
Replies: 151
Views: 5,495
Posted By DonkeyShow

Buy better sunscreen.

Buy better sunscreen.
08-11-22, 07:03 AM
Replies: 185
Views: 5,357
Posted By DonkeyShow

Around here we arent legally allowed on roads...

Around here we arent legally allowed on roads marked over 50mph. Wouldn't want to tbh.
08-09-22, 12:58 PM
Replies: 51
Views: 1,515
Posted By DonkeyShow

Yes! We can stop at inferno pizza =D ...

Yes! We can stop at inferno pizza =D
https://cimg9.ibsrv.net/gimg/bikeforums.net-vbulletin/2000x1504/20220623_195443_a094e21114d6d214392191e1cf7af94e16df8bce.jpg
08-08-22, 02:43 PM
Replies: 185
Views: 5,357
Posted By DonkeyShow

Around here where we don't have bike lanes we...

Around here where we don't have bike lanes we have many "bikes can use the full lane" signs so cars can smd.
08-07-22, 06:44 AM
Replies: 51
Views: 1,515
Posted By DonkeyShow

It's in this year's clunker thread #8. I...

It's in this year's clunker thread #8. I normally just go to germantown or clarksburg. I'm good for about 30 miles before I get bored. Would like to venture towards Dickerson but the cars are super...
08-06-22, 04:09 PM
Replies: 51
Views: 1,515
Posted By DonkeyShow

I'm always down for a ride. Would be fun to get...

I'm always down for a ride. Would be fun to get my 81 lotus out some more.
08-06-22, 04:22 AM
Replies: 51
Views: 1,515
Posted By DonkeyShow

Bro I think I'm in ur picture! Lake shot, that's...

Bro I think I'm in ur picture! Lake shot, that's my brother in law in in the wheel chair I think...I'm the ****** in the blue tank or least that's what I normally wear out there. I happen to live...
08-06-22, 04:19 AM
Replies: 51
Views: 1,515
Posted By DonkeyShow

Very cool molleraj. 3rd pick from last on the big...

Very cool molleraj. 3rd pick from last on the big post is exactly where I was parked yesterday at 6am taking my little nephew twins out paddleboarding. That yellow looks awesome ngl.
Forum: Road Cycling
08-05-22, 06:32 PM
Replies: 151
Views: 5,495
Posted By DonkeyShow

Damn group bicycle riding is srs business. Least...

Damn group bicycle riding is srs business. Least you won, right?
Forum: Road Cycling
08-05-22, 06:21 PM
Replies: 151
Views: 5,495
Posted By DonkeyShow

Riding bicycles is not as serious as all of you...

Riding bicycles is not as serious as all of you make it out to be. Quite the opposite in fact. If you can't even ride with the group why are you going with them?
07-26-22, 06:54 AM
Replies: 9
Views: 408
Posted By DonkeyShow

If you want to play video games get a...

If you want to play video games get a Playstation. Otherwise just put a movie on and get to work if zwift(which is lame af anyways) doesn't work.
Forum: Fatbikes
07-26-22, 03:43 AM
Replies: 26
Views: 1,907
Posted By DonkeyShow

A third of the ppl I see on bikes are riding...

A third of the ppl I see on bikes are riding fatbikes around here. I do live right next to the trailhead that wraps around the lake tho. Seem lame af to ride imo.
07-23-22, 06:18 AM
Replies: 55
Views: 1,900
Posted By DonkeyShow

I like to hit em with the finger gun.

I like to hit em with the finger gun.
07-22-22, 04:10 PM
Replies: 494
Views: 21,667
Posted By DonkeyShow

One of the coolest looking clunkers of the year...

One of the coolest looking clunkers of the year in my ****** opinion.
07-15-22, 04:10 PM
Replies: 51
Views: 1,372
Posted By DonkeyShow

Thanks for this thread, had no idea about the...

Thanks for this thread, had no idea about the lanterne Rouge. Kinda fascinating tbh. I've noticed the commentators on the world stream seem to name drop it once a day.
07-14-22, 03:08 PM
Replies: 346
Views: 7,049
Posted By DonkeyShow

Top car racers can stop faster without abs than...

Top car racers can stop faster without abs than abs can using threshold braking in the dry. Computer schools em in the wet tho.
07-14-22, 03:02 PM
Replies: 8
Views: 375
Posted By DonkeyShow

They are all basically the same price. Get the...

They are all basically the same price. Get the newest one, it's also the least ugly.
Forum: Road Cycling
07-14-22, 01:07 AM
Replies: 25
Views: 1,818
Posted By DonkeyShow

The pzeros are way sweet and come in a cool box....

The pzeros are way sweet and come in a cool box. Doubt any of us can tell the difference in performance between the two.
Showing results 1 to 50 of 176
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.